Вакансия перемещена в архивВероятно, эта вакансия закрыта. Но у нас есть много других похожих вакансий, которые могут Вас заинтересовать.
Показать описание вакансии
Обязанности:
Works closely with the Reservations Manager to develop a greater understanding and knowledge of the reservations process and importance of superior guest service. Takes a proactive approach to daily reservation department activity, anticipating potential opportunities to improve the overall efficiency of the department. Complies with the departmental standards, objectives and goals (conversion ratio, mystery shop calls etc). Provides an exceptional call experience to all callers by being informed, efficient and intuitive during the call process. Maintains and modify (where necessary) guest profile information to assist the entire hotel in providing exceptional guest recognition. Inputs and updates reservations from all booking channels, ensuring that all relevant information is included on the booking and that any special request or requirements are communicated to relevant departments. Identifies regular bookers and communicates details to sales team for follow up. Possess a sales oriented attitude, maximizing sales, occupancy and room rates as well as up-selling all aspects of the hotel. Complies with all core and culture standards personally and within the department. Assists with setting positive relations both within reservations and other departments to resolve any issues efficiently, and appropriately, to maintain the smooth running of the hotel operation at all times. Aims to achieve 90% or higher on Mystery Shopper Calls. Keeps up to date with hotel facilities and amenities, ensuring the hotel benefits are communicated to the guest at the time of reservation. Produces results through active involvement with fellow reservation agents whilst maintaining a positive and enthusiastic attitude. Focused on providing consistently high standards of customer service
Требования:
Previous experience in a similar capacity with a minimum of 1 years experience Fluent in written & spoken English Experience working with Opera PMS System Excellent attention to details Strong communication skills Focused on providing consistently high standards of customer service
Условия:
Competitive Salary Medical insurance (after the probation period) Free meals on duty Opportunity to study and improve your skills A chance to be part of our high performing team and a market leader in Russia Friendly environment Work in the very center of the city (7 min from metro Mayakovskaya)
Закрывать вакансии основного производственного персонала (рабочие) на проект по строительству АСЭ Эль-Дабба в Египте. Сопровождать… Средне-профессиональное или высшее образование (предпочтительно сфера HR). Опыт не обязателен, нам главное выдержка и готовность…
Поиск и привлечение рекламодателей на радио. Ведение переговоров, заключение договоров и работа с клиентами. Ведение базы… Грамотная письменная и устная речь. Умение вести переговоры с клиентом, аргументировать и составлять коммерческие предложения.
Взаимодействие с корпоративными ключевыми клиентами. Работа в паре с менеджером, прием и обработка заказов клиентов переданных… Опыт продаж и развития клиентской базы. Умение вести телефонные переговоры. Умение работать в команде на общий результат.
Каждый продавец-кассир «Азбуки вкуса» ловко и с улыбкой справляется с работой на кассе, умеет наводить красоту на полках… Благодарим за интерес к «Азбуке вкуса».
Разработка и ведение нормативно-технической, отчетной документации по защите информации компьютерных и информационных системах… Образование высшее специалитет или магистратура в области информационной безопасности. Опыт работы не менее 1 года.