Обновлено 9 декабря 2016№ 29368463
Вакансия в архиве
№ 29368463
17 января 2017
Работа в Москве / Вакансии / Административная работа, секретариат, АХО / Секретарь референт

Личный помощник

Москва
опыт работы от 3 лет, полная занятость
По договорённости
Посмотреть описание вакансии

Обязанности:

• Management of director’s calendar • Management of reminders for director • Management of dept. budget (Opex) – PRs vs Budget • Travel arrangements for direct reports and director • Expense reports for direct reports and director • Team meetings arrangements • Weekly meetings’ arrangement and minutes issue • Follow up on tasks assigned to direct reports • Communication with Global organization (Visa support, invitation letters, travel arrangements)

Требования:

Higher education (or current student) in: Economics, Liberal Arts (Language), Finances, Management, Law Skills: • Experience in Admin Assistant career line– NLT 3 yrs in MNC • Well-structured and organized • Positive personality, fast-thinker • Responsible and self-driven • Fast learner • English – upper intermediate, or fluent • Interested in own career development • Good interpersonal skills, ability to work with other functions • 24-hr accessible by phone • MS Office user (PowerPoint, Excel, Word, Project (optional))
  • • Высшее образование
  • • Английский язык (разговорный)

Условия:

Work with a highly professional team Good benefit package Opportunity of professional and career growth Medical and life insurance

Вакансия в архиве
№ 29368463
17 января 2017

похожие вакансии

Показать ещё

компания

ВЕРОФАРМ

ВЕРОФАРМ

Клиент SuperJob с 2005 года
Более 1 000 сотрудников
3 вакансии

контакты

Войдите для просмотра контактов работодателя
Войти




© 2000–2019 SuperJob