Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
Ещё
 
Мне нравится
Резюме 23754344
20 сентября 2016

Specialist / Business correspondent / Coordinator

65 000 руб.
полный рабочий день
на территории работодателя
27 лет (21 марта 1989), женский, высшее образование, не замужем, детей нет
Москва, м. Красные ворота
Гражданство: Россия
Работала
Общий рабочий стаж — 3 года и 8 месяцев

июнь 2016 — июль 2016
2 месяца

Sales Department Assistant

(Полная занятость)

Philips Lighting, г. Москва.

- Support for the agreement and the signing of documents (contracts, additional agreements, statements, and so on.);
- Creation of queries in IBM and / or similar electronic systems for the preparation of new contracts / specification;
- Tracking of documents matching process and help them accelerate;
sending signed documents to customers and getting them back;
transmission of signed documents in the archive;
filling QD Request for approval and signing of specifications;
- Placing of orders after receipt of a signed scan specifications through Order desk;
preparation of documents (TORG-2) for registration of reject/ discrepancies in the number;
- Preparation of tender documents, including copies of the statutory documents.

июль 2013 — июнь 2016
3 года

Coordinator

(Полная занятость)

CompTek, ООО, г. Москва.

- Sales assistance requests from the vendor on current projects;
- Implementation of dispatching and placement of orders received from Department managers;
- Implementation of control of execution of orders passed in the manufacture;
- Entering data in 1C Predpriyatie;
- Rebate program coordination, reporting;
- Communication with project managers;
- Ensuring of the implementation of sales targets by Department managers;
- Communication with other departments of the company involved in the project implementation process.

Cisco Product Manager
- Cooperation with sales managers Cisco.
- Placing orders in the system of Cisco.
- Placing orders of the local production.
- Ordering of service contracts.
- Tracking of the order.
- Determining the minimum inventory balance of products and ensuring the availability of required quantity of goods in the warehouse of the company.

Marketing Manager Assistant
- Participation in the preparation of events in the directions.
- Participation in professional events (exhibitions, conferences, seminars)
- Cooperation with vendors.
- Reporting marketing activities to obtain refunds from vendors.
- Cooperation with Accounting and Finance Departments on reporting.
- Cooperation with the content Department and the IT Department solving various tasks concerning marketing activities.
- Implementation of individual service orders managers of the marketing Department for production needs.

декабрь 2012 — июнь 2013
7 месяцев

Group handling correspondence specialist

(Полная занятость)

Renaissance Credit, г. Курск.

- Accepting and registration of incoming correspondence.
- Sending documents to recipients.
- Keeping records of incoming and outgoing correspondence.
- Execution of a copying-duplicating works.
- Implementation of interaction with related departments.

Ключевые навыки
Компьютерные навыки:
MS Office: Word, Power Point, Excel, Internet Explorer; Opera, Firefox, Google Chrome; PhotoShop и др.
Училась

по 2012

Юго-Западный государственный университет Уровень образования: Высшее. Факультет: Лингвистики и межкультурной коммуникации. Специальность: Лингвист. Форма обучения: Дневная/Очная.
Курсы и тренинги

2011

Facolta di lingue e letterature straniere. ALMA MATER STUDIORUM, Universita di Bologna, г. Bologna

Знает и умеет
Английский язык свободно владею, немецкий язык базовый, итальянский язык базовый
О себе

Профессиональные навыки:
• оформление деловой документации; систематизация, архивация документов;
• письменный перевод текстовых материалов;
• подготовка презентаций на иностранных языках;
• преподавание английского языка детям младшего и среднего школьного возраста.
Практика: благотворительная организация Российский Фонд мира на должности переводчика
Личные качества: обучаемость, исполнительность, целеустремлённость, высокая степень ответственности, умение работать в команде, дисциплинированность, аккуратность
Интересы: чтение, путешествия, музыка, искусство, иностранные языки.

Learning ability, diligence, commitment, a high degree of responsibility, discipline, punctuality.
Easily adapt to new challenging situations.
Have the desire and ability to vocational training and self-improvement.

• preparation of business documents; filing, archiving of documents;
• translation of text materials (literature, business correspondence, contracts, technical documentation);
• preparation of presentations in foreign languages

Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
 

Резюме размещено в отраслях:

Другие резюме

«Администратор»
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
№ 23754344 обновлено 20 сентября 2016, 09:02
Specialist / Business correspondent / Coordinator
65 000 Р, работа на территории работодателя, полный рабочий день
Женщина, 27 лет (21 марта 1989)
Не замужем, детей нет, гражданство Россия
Москва (м. Красные ворота)
Опыт работы 3 года и 8 месяцев
Sales Department Assistant
2 месяца
июнь   — июль 2016
Philips Lighting, Москва, полная занятость
- Support for the agreement and the signing of documents (contracts, additional agreements, statements, and so on.);
- Creation of queries in IBM and / or similar electronic systems for the preparation of new contracts / specification;
- Tracking of documents matching process and help them accelerate;
sending signed documents to customers and getting them back;
transmission of signed documents in the archive;
filling QD Request for approval and signing of specifications;
- Placing of orders after receipt of a signed scan specifications through Order desk;
preparation of documents (TORG-2) for registration of reject/ discrepancies in the number;
- Preparation of tender documents, including copies of the statutory documents.
Coordinator
3 года
июль 2013  — июнь 2016
CompTek, ООО, Москва, полная занятость
- Sales assistance requests from the vendor on current projects;
- Implementation of dispatching and placement of orders received from Department managers;
- Implementation of control of execution of orders passed in the manufacture;
- Entering data in 1C Predpriyatie;
- Rebate program coordination, reporting;
- Communication with project managers;
- Ensuring of the implementation of sales targets by Department managers;
- Communication with other departments of the company involved in the project implementation process.

Cisco Product Manager
- Cooperation with sales managers Cisco.
- Placing orders in the system of Cisco.
- Placing orders of the local production.
- Ordering of service contracts.
- Tracking of the order.
- Determining the minimum inventory balance of products and ensuring the availability of required quantity of goods in the warehouse of the company.

Marketing Manager Assistant
- Participation in the preparation of events in the directions.
- Participation in professional events (exhibitions, conferences, seminars)
- Cooperation with vendors.
- Reporting marketing activities to obtain refunds from vendors.
- Cooperation with Accounting and Finance Departments on reporting.
- Cooperation with the content Department and the IT Department solving various tasks concerning marketing activities.
- Implementation of individual service orders managers of the marketing Department for production needs.
Group handling correspondence specialist
7 месяцев
декабрь 2012  — июнь 2013
Renaissance Credit, Курск, полная занятость
- Accepting and registration of incoming correspondence.
- Sending documents to recipients.
- Keeping records of incoming and outgoing correspondence.
- Execution of a copying-duplicating works.
- Implementation of interaction with related departments.
Высшее образование
2012
Юго-Западный государственный университет
Лингвистики и межкультурной коммуникации
Дневная/Очная форма обучения
Лингвист
Курсы
2011
ALMA MATER STUDIORUM, Universita di Bologna
Facolta di lingue e letterature straniere
Bologna
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (свободно владею), немецкий (базовый), итальянский (базовый).
Профессиональные навыки
Компьютерные навыки:
MS Office: Word, Power Point, Excel, Internet Explorer; Opera, Firefox, Google Chrome; PhotoShop и др.
Дополнительные сведения
Профессиональные навыки:
• оформление деловой документации; систематизация, архивация документов;
• письменный перевод текстовых материалов;
• подготовка презентаций на иностранных языках;
• преподавание английского языка детям младшего и среднего школьного возраста.
Практика: благотворительная организация Российский Фонд мира на должности переводчика
Личные качества: обучаемость, исполнительность, целеустремлённость, высокая степень ответственности, умение работать в команде, дисциплинированность, аккуратность
Интересы: чтение, путешествия, музыка, искусство, иностранные языки.

Learning ability, diligence, commitment, a high degree of responsibility, discipline, punctuality.
Easily adapt to new challenging situations.
Have the desire and ability to vocational training and self-improvement.

• preparation of business documents; filing, archiving of documents;
• translation of text materials (literature, business correspondence, contracts, technical documentation);
• preparation of presentations in foreign languages