Резюме добавлено в папку «Входящие»
№ 36078594Обновлено 2 сентября 2016
В избранные

Руководитель контакт-центра / Call Center Quality Manager / WFM manager

160 000 Р
Муж., 53 года (14 августа 1964), высшее образование
Москва
Покупка контактной информации
Сразу после оплаты вы получите имя, эл.адрес и телефон соискателя и сможете пригласить его на собеседование
Купить за 500 Р Выбрать тариф (от 150 Р за резюме)
Возврат денег за покупку невозможен
Опыт работы 15 лет и 2 месяца
7 лет и 3 месяца
декабрь 2008 — февраль 2016
WFM consultant, project manager
Teleopti AB, Москва
Teleopti AB. Since 11/2008 till February 2016.
WFM/WFO consulting, deployment, implementation.
Project management and presale.
Training of customer persons on customer sites. Analysis and changing customer business process.
More 20 successful projects in Russia, Ukraine, Belorussia, Kirgizstan and Kazakhstan.
Call Centers Megafon (8 sites), MTS (8 sites), Rostelecom, Tele2, Alfa Bank...
Integration WFM and SAP
3 года и 7 месяцев
май 2005 — ноябрь 2008
Chief architect, presale, project manager
Sitronix, Москва
Project management of MTS call centre deployment. In 8 macroregions in
Russia. Genesys.
Manager of Call Centres and Corporate Telephone technology.
Architecture Deployment and Support Call Centers, IVR systems, Quality Monitoring, Outbound, corporate telephone systems.
Call Centers consulting and presale.
Training of customers persons and sales persons.
Call Centre Kvazar-Micro in Kiev (Nortel CCM6, Call Pilot, Vocord),
Call Centre Kuda.Ru company (Genesys, GVP).
Integration Call Centre MTS (Genesys) with Siebel CRM.
Telephone system of Emerson company (Nortel CS 1000).
4 года и 5 месяцев
январь 2001 — май 2005
Call Center and elecom enjineer
AVON, Москва
Administrator of Contact Center and Telephones systems.
Support, development and design of corporate Contact Center.
Management of Contact Center and telecom projects.
Training of supervisor and agents persons, KPI control, scripts formation, Call Center standards formation. Implementation standards of quality.
Nortel Symposium, Call Pilot, Meridian1 PBXs, IVR, Quality Monitoring, Outbound.
Высшее образование
1988
МГТУ МИРЭА
Кибенетики
Дневная/Очная форма обучения
Конструирование ЭВА
Навыки и умения
Профессиональные навыки
WFM/WFO, Call Centers, QM.
18 years of experience in Corporate Telephony, Call Centers and WFM/WFO
consulting, training, presale, implementation and support.
Projects management.
WFM/WFO expert.
Working with big Call Centers. Manage distributed international project teams.
Hardware and software deployment/support of Call Center Suite of Genesys
and Nortel.
https://img.superjob.ru

Резюме размещено в отраслях:

Продажи

Другие резюме

Руководитель call-центра
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
Похожие резюме
Директор/Руководитель/Начальник Call-центра, Контакт-центра
По договоренности
Руководитель контакт-центра, Коммерческий банк «РОСЭНЕРГОБАНК»
Супервайзер call-центра, Руководитель группы операторов
По договоренности
Тренинг-менеджер, ГлобалМед
Супервайзер call-центра, Руководитель группы операторов
Руководитель call-центра / контакт-центра
По договоренности
Руководитель / Менеджер проектов, Аутсорсинговый контакт-центр
Смотреть все резюме
Резюме № 36078594 в открытом доступе Последнее обновление 2 сентября 2016, 17:39

Резюме

Руководитель контакт-центра / Call Center Quality Manager / WFM manager 160 000
Дата рождения: 14 августа 1964, 53 года.
Москва
12.2008—02.2016   7 лет 3 месяца
WFM consultant, project manager
Teleopti AB, г. Москва.
Teleopti AB. Since 11/2008 till February 2016.
WFM/WFO consulting, deployment, implementation.
Project management and presale.
Training of customer persons on customer sites. Analysis and changing customer business process.
More 20 successful projects in Russia, Ukraine, Belorussia, Kirgizstan and Kazakhstan.
Call Centers Megafon (8 sites), MTS (8 sites), Rostelecom, Tele2, Alfa Bank...
Integration WFM and SAP
05.2005—11.2008   3 года 7 месяцев
Chief architect, presale, project manager
Sitronix, г. Москва.
Project management of MTS call centre deployment. In 8 macroregions in
Russia. Genesys.
Manager of Call Centres and Corporate Telephone technology.
Architecture Deployment and Support Call Centers, IVR systems, Quality Monitoring, Outbound, corporate telephone systems.
Call Centers consulting and presale.
Training of customers persons and sales persons.
Call Centre Kvazar-Micro in Kiev (Nortel CCM6, Call Pilot, Vocord),
Call Centre Kuda.Ru company (Genesys, GVP).
Integration Call Centre MTS (Genesys) with Siebel CRM.
Telephone system of Emerson company (Nortel CS 1000).
01.2001—05.2005   4 года 5 месяцев
Call Center and elecom enjineer
AVON, г. Москва.
Administrator of Contact Center and Telephones systems.
Support, development and design of corporate Contact Center.
Management of Contact Center and telecom projects.
Training of supervisor and agents persons, KPI control, scripts formation, Call Center standards formation. Implementation standards of quality.
Nortel Symposium, Call Pilot, Meridian1 PBXs, IVR, Quality Monitoring, Outbound.
Высшее
1988
МГТУ МИРЭА
Факультет: Кибенетики
Дневная/Очная форма обучения
Специальность: Конструирование ЭВА
Навыки и умения
Профессиональные навыки
WFM/WFO, Call Centers, QM.
18 years of experience in Corporate Telephony, Call Centers and WFM/WFO
consulting, training, presale, implementation and support.
Projects management.
WFM/WFO expert.
Working with big Call Centers. Manage distributed international project teams.
Hardware and software deployment/support of Call Center Suite of Genesys
and Nortel.