Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
Ещё
 
Мне нравится
Резюме 32507809
24 августа

Operations manager

По договоренности
не имеет значения
не имеет значения
25 лет (11 декабря 1990), мужской, высшее образование
Москва, готов к переезду в Санкт-Петербург
Работал
Общий рабочий стаж — 3 года и 10 месяцев

сентябрь 2015 — июнь 2016
10 месяцев

Operations& Customer care manager

(Полная занятость)

Rocket Internet SE (Vaniday) (closed), г. Москва.

♣ Operations
o Managing and leading a team of 7 people in the Operations department
o Implementing new processes and tools to drive operational performance through innovation
o Improving the business and stimulating growth in 2 times (per 2 month)
♣ Customer Care
o Minimizing cancellation and no show rate through information letters and SMS
o Loyalty programs for clients (70% of clients are permanent)
o Understanding client’s needs and stimulating to write reviews
♣ Marketing
o Analyzing and maximization of the average customer's check
o Applying limited-time and long -term promo codes in online and offline marketing
♣ Sales
o Evaluation of relevant KPIs and long term trends
o Business expansion in residential areas through setting KPIs for sales desk

декабрь 2013 — сентябрь 2015
1 год и 10 месяцев

Consultant

(Полная занятость)

The Foundation of Financial Initiatives, г. Москва.

• Consulting young people in gaining expertise in management and finance
• Managing online campaigns in Google Analytics and Facebook Ads
• Customer base tripled
• Amount of projects increased 1,3 time

ноябрь 2012 — декабрь 2013
1 год и 2 месяца

Junior Relationship manager at Corp. clients Department

(Полная занятость)

Societe Generale Group (Rosbank), г. Москва.

• Estimation of clients’ needs for financing and matching them with the credit policy of the bank
• Negotiations with Clients, active banking products marketing, cross-selling of both existing and new products
• Attracted 3 new corporate clients profit raise 1 bln RUB
Increasing profit and matching KPI

июль 2012 — август 2012
2 месяца

Intern RM at Key Corporate Clients Dept

(Полная занятость)

Sberbank CIB, г. Москва.

• Market research for clients
• Reports for Senior Manager
• Analyzing the market and presenting the results

Ключевые навыки
Experienced Operations Manager with focus on the operational processes and
the consulting process, expertise in managing a team, mediating with people and
goal oriented team.
Учился

по 2014

Британская Высшая Школа Дизайна Уровень образования: Высшее. Факультет: Фотография. Специальность: Фотография. Форма обучения: Вечерняя.

по 2012

Российский университет дружбы народов Уровень образования: Высшее. Факультет: Экономический. Специальность: Экономика. Форма обучения: Дневная/Очная.
Знает и умеет
Английский язык свободно владею
Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
 
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
№ 32507809 обновлено 24 августа, 12:40
Operations manager
По договоренности
Мужчина, 25 лет (11 декабря 1990)
Москва, готов к переезду в Санкт-Петербург
Опыт работы 3 года и 10 месяцев
Operations& Customer care manager
10 месяцев
сентябрь 2015  — июнь 2016
Rocket Internet SE (Vaniday) (closed), Москва, полная занятость
♣ Operations
o Managing and leading a team of 7 people in the Operations department
o Implementing new processes and tools to drive operational performance through innovation
o Improving the business and stimulating growth in 2 times (per 2 month)
♣ Customer Care
o Minimizing cancellation and no show rate through information letters and SMS
o Loyalty programs for clients (70% of clients are permanent)
o Understanding client’s needs and stimulating to write reviews
♣ Marketing
o Analyzing and maximization of the average customer's check
o Applying limited-time and long -term promo codes in online and offline marketing
♣ Sales
o Evaluation of relevant KPIs and long term trends
o Business expansion in residential areas through setting KPIs for sales desk
Consultant
1 год 10 месяцев
декабрь 2013  — сентябрь 2015
The Foundation of Financial Initiatives, Москва, полная занятость
• Consulting young people in gaining expertise in management and finance
• Managing online campaigns in Google Analytics and Facebook Ads
• Customer base tripled
• Amount of projects increased 1,3 time
Junior Relationship manager at Corp. clients Department
1 год 2 месяца
ноябрь 2012  — декабрь 2013
Societe Generale Group (Rosbank), Москва, полная занятость
• Estimation of clients’ needs for financing and matching them with the credit policy of the bank
• Negotiations with Clients, active banking products marketing, cross-selling of both existing and new products
• Attracted 3 new corporate clients profit raise 1 bln RUB
Increasing profit and matching KPI
Intern RM at Key Corporate Clients Dept
2 месяца
июль   — август 2012
Sberbank CIB, Москва, полная занятость
• Market research for clients
• Reports for Senior Manager
• Analyzing the market and presenting the results
Высшее образование
2014
Британская Высшая Школа Дизайна
Фотография
Вечерняя форма обучения
Фотография
2012
Российский университет дружбы народов
Экономический
Дневная/Очная форма обучения
Экономика
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (свободно владею).
Профессиональные навыки
Experienced Operations Manager with focus on the operational processes and
the consulting process, expertise in managing a team, mediating with people and
goal oriented team.