Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
Ещё
 
Мне нравится
Резюме 36517160
22 февраля

Главный бухгалтер

110 000 руб.
не имеет значения
не имеет значения
47 лет (12 октября 1969), женский, высшее образование
Москва
Работала
Общий рабочий стаж — 22 года и 11 месяцев

апрель 2005 — декабрь 2016
11 лет и 9 месяцев

Главный бухгалтер

ООО "Материя", г. Москва.

Холдинговая компания «ШИК» Оптово-розничная торговля керамической плиткой, паркетом и сопутствующими товарами. ВЭД. Второе направление - Сдача внаем собственного нежилого недвижимого имущества. ОСН. УСН. Стаж работы главным бухгалтером с 1994 года, преимущественно в коммерческих торговых организациях, организациях с иностранными инвестициями. Отличное знание ВЭД, налогового учета, торговля опт и розница, услуги, оптимизация налогообложения, умение руководить коллективом бухгалтерии. Уверенный пользователь ПК, бухгалтерские программы, различные программы Банк-Клиент. Правовые базы. Быстро обучаюсь, ответственна, не ленива, умение работать в команде.

июнь 2002 — март 2005
2 года и 10 месяцев

Главный бухгалтер

ООО «НУР Лтд.», г. Москва.

Оптовая торговля зонтами. Импорт. Второе направление – инвестиции в строительство жилых объектов на территории Москвы и Московской области. Главный бухгалтер. Три человека в бухгалтерии 4 юр. лица.

апрель 1998 — декабрь 2000
2 года и 9 месяцев

Главный бухгалтер

Холдинг «Каррад» Оптово-розничная торговля мебелью и предметами интерьера, г. Москва.

9 юр.лиц, штат порядка 200 человек. Магазины в Москве, оптовая торговля на регионы. Импорт. Начинала работать главным бухгалтером оптового направления и магазина «шоу-рум» в Москве. 2 юр.лица, 4 человека в бухгалтерии. С 2000 года переведена на должность зам. главного бухгалтера Холдинга в обще-холдинговую бухгалтерию, руководство и контроль за работой главных бухгалтеров подразделений, отчетность внутренняя руководству Холдинга, управление денежными потоками холдинга, бюджетирование и планирование деятельности Холдинга, оптимизация налогообложения.

сентябрь 1992 — март 1998
5 лет и 7 месяцев

Главный бухгалтер

Российско-Индийское совместное предприятие АОЗТ «Виджай Интернэшнл Лимитед», г. Москва.

Главный бухгалтер, оптово-розничная торговля тканями, импорт, валютные счета, работа с сетью московских магазинов и регионами, филиалы в Нижнем Новгороде, Санкт-Петербурге и Ярославле. Один человек в подчинении.

Ключевые навыки
1992 - Graduated from Moscow Aviation Institute
Moscow Economic school degree in Accounting in 1994.
Since 1994 working as chief accountant, so work experience more than 19 years mostly in trading companies with foreign capital.
Member of the “Institute of Professional Accountants and Auditors of Russia”
Practical work experience in financial planning, budgeting, cash flow planning, overdue payment controlling, internal audit, cost and management accounting, cost benefit analysis, import of the goods, currency accounts, tax optimization, financial reporting, financial statement analysis.
Good knowledge of Russian bookkeeping and tax legislation, internal-revenue law. Team working abilities. Quick learning.
1992-1998 Joint Stock Company “Vijai International Ltd.” Trading company, retail and wholesale textiles. Import of the goods. Practical work with customs, import contracts.
1998-2001 Big Holding Company “Karrad” Retail and wholesale furniture and accessories for the home. 9 organizations, above 200 people stuff. In this company I started as chief accountant of wholesale department in April 1998, in June 2000 started work as assistant controller of the Holding Company.
Experience in developing, planning and recommending practices and procedures for the proper financial control of the company. Creating and implementing price and cost control procedures. Supervising the finance and accounting system, budgetary, financial and legal control. Monthly/Quarters budgetary control of the groups. Preparation of Russian stationary account. Manage uniform accounting system for the cost accounting. General accounting and budgetary purposes.
2002-2005 “ NUR Ltd.” Import of the umbrellas, wholesale. Investment of the capital in to the house-building in Moscow.
From 2005 till now chief accountant in “Scic” company. Import of the ceramic tiles, wholesale and retail.
PC advanced user. 1C8 bookkeeping program, “Garant” & “Konsultant+” Bases, Bank-Client programs, MS Office, Internet Explorer and so on, new programs not a problem at all.
As chief accountant knowledge and practical experience in the correct keeping of the accounting, weighted fiscal politics of the company, highly qualified legal accompaniment if its activity is the guarantee of the economic stability of any organization activity.
As accountant I can offer you the following scheme of the accounting assistance:
- functions of the chief accountant.
- drawing up the accounting registers and book-keeping on the basis of the documents presented by the Client, as well as drawing up the failing documents, correction of errors in the accounting and book-keeping of the previous periods, accounting organization, consultations, taxes minimization, relationship with the fiscal authorities and off-budget funds (presenting of accounting, taxes adjustment, protection in cases of control).
- Forming of the accounting policy;
- Accounting organization;
- Fiscal planning, the analysis of the taxable base;
- Optimization of the fiscal payments (profit tax, VAT, income tax, local taxes);
- Examination of acts of controls and decisions of the fiscal authorities on recovery of penalty, preparation of the corresponding conclusions and representation of interests in the fiscal authorities;
- Accounting with drawing up of all primary documents;
- Accounting on the primary documents;
- Drawing up and presenting of the accounting, income statement in the fiscal authorities, statistics authorities and off-budget funds;
- Settlement account management;
- Internal financial control;
- the analysis and the optimization of the structure of allocation and utilization of the financial assets;
- accounting reestablishment.
- optimization of tax charge and payment.
Училась

по 1994

Московская некоммерческая школа экономики Уровень образования: Неполное высшее. Факультет: Бухучет. Специальность: Бухгалтер. Форма обучения: Дневная/Очная.

по 1992

Московский авиационный институт (Национальный исследовательский университет) Уровень образования: Высшее. Факультет: АСУ. Специальность: Информационные системы. Форма обучения: Вечерняя.
Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
 
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
№ 36517160 обновлено 22 февраля, 14:33
Главный бухгалтер
110 000 Р
Женщина, 47 лет (12 октября 1969)
Москва
Опыт работы 22 года и 11 месяцев
Главный бухгалтер
11 лет 9 месяцев
апрель 2005  — декабрь 2016
ООО "Материя", Москва
Холдинговая компания «ШИК» Оптово-розничная торговля керамической плиткой, паркетом и сопутствующими товарами. ВЭД. Второе направление - Сдача внаем собственного нежилого недвижимого имущества. ОСН. УСН. Стаж работы главным бухгалтером с 1994 года, преимущественно в коммерческих торговых организациях, организациях с иностранными инвестициями. Отличное знание ВЭД, налогового учета, торговля опт и розница, услуги, оптимизация налогообложения, умение руководить коллективом бухгалтерии. Уверенный пользователь ПК, бухгалтерские программы, различные программы Банк-Клиент. Правовые базы. Быстро обучаюсь, ответственна, не ленива, умение работать в команде.
Главный бухгалтер
2 года 10 месяцев
июнь 2002  — март 2005
ООО «НУР Лтд.», Москва
Оптовая торговля зонтами. Импорт. Второе направление – инвестиции в строительство жилых объектов на территории Москвы и Московской области. Главный бухгалтер. Три человека в бухгалтерии 4 юр. лица.
Главный бухгалтер
2 года 9 месяцев
апрель 1998  — декабрь 2000
Холдинг «Каррад» Оптово-розничная торговля мебелью и предметами интерьера, Москва
9 юр.лиц, штат порядка 200 человек. Магазины в Москве, оптовая торговля на регионы. Импорт. Начинала работать главным бухгалтером оптового направления и магазина «шоу-рум» в Москве. 2 юр.лица, 4 человека в бухгалтерии. С 2000 года переведена на должность зам. главного бухгалтера Холдинга в обще-холдинговую бухгалтерию, руководство и контроль за работой главных бухгалтеров подразделений, отчетность внутренняя руководству Холдинга, управление денежными потоками холдинга, бюджетирование и планирование деятельности Холдинга, оптимизация налогообложения.
Главный бухгалтер
5 лет 7 месяцев
сентябрь 1992  — март 1998
Российско-Индийское совместное предприятие АОЗТ «Виджай Интернэшнл Лимитед», Москва
Главный бухгалтер, оптово-розничная торговля тканями, импорт, валютные счета, работа с сетью московских магазинов и регионами, филиалы в Нижнем Новгороде, Санкт-Петербурге и Ярославле. Один человек в подчинении.
Высшее образование
1992
Московский авиационный институт (Национальный исследовательский университет)
АСУ
Вечерняя форма обучения
Информационные системы
Неполное высшее образование
1994
Московская некоммерческая школа экономики
Бухучет
Дневная/Очная форма обучения
Бухгалтер
Навыки и умения
Профессиональные навыки
1992 - Graduated from Moscow Aviation Institute
Moscow Economic school degree in Accounting in 1994.
Since 1994 working as chief accountant, so work experience more than 19 years mostly in trading companies with foreign capital.
Member of the “Institute of Professional Accountants and Auditors of Russia”
Practical work experience in financial planning, budgeting, cash flow planning, overdue payment controlling, internal audit, cost and management accounting, cost benefit analysis, import of the goods, currency accounts, tax optimization, financial reporting, financial statement analysis.
Good knowledge of Russian bookkeeping and tax legislation, internal-revenue law. Team working abilities. Quick learning.
1992-1998 Joint Stock Company “Vijai International Ltd.” Trading company, retail and wholesale textiles. Import of the goods. Practical work with customs, import contracts.
1998-2001 Big Holding Company “Karrad” Retail and wholesale furniture and accessories for the home. 9 organizations, above 200 people stuff. In this company I started as chief accountant of wholesale department in April 1998, in June 2000 started work as assistant controller of the Holding Company.
Experience in developing, planning and recommending practices and procedures for the proper financial control of the company. Creating and implementing price and cost control procedures. Supervising the finance and accounting system, budgetary, financial and legal control. Monthly/Quarters budgetary control of the groups. Preparation of Russian stationary account. Manage uniform accounting system for the cost accounting. General accounting and budgetary purposes.
2002-2005 “ NUR Ltd.” Import of the umbrellas, wholesale. Investment of the capital in to the house-building in Moscow.
From 2005 till now chief accountant in “Scic” company. Import of the ceramic tiles, wholesale and retail.
PC advanced user. 1C8 bookkeeping program, “Garant” & “Konsultant+” Bases, Bank-Client programs, MS Office, Internet Explorer and so on, new programs not a problem at all.
As chief accountant knowledge and practical experience in the correct keeping of the accounting, weighted fiscal politics of the company, highly qualified legal accompaniment if its activity is the guarantee of the economic stability of any organization activity.
As accountant I can offer you the following scheme of the accounting assistance:
- functions of the chief accountant.
- drawing up the accounting registers and book-keeping on the basis of the documents presented by the Client, as well as drawing up the failing documents, correction of errors in the accounting and book-keeping of the previous periods, accounting organization, consultations, taxes minimization, relationship with the fiscal authorities and off-budget funds (presenting of accounting, taxes adjustment, protection in cases of control).
- Forming of the accounting policy;
- Accounting organization;
- Fiscal planning, the analysis of the taxable base;
- Optimization of the fiscal payments (profit tax, VAT, income tax, local taxes);
- Examination of acts of controls and decisions of the fiscal authorities on recovery of penalty, preparation of the corresponding conclusions and representation of interests in the fiscal authorities;
- Accounting with drawing up of all primary documents;
- Accounting on the primary documents;
- Drawing up and presenting of the accounting, income statement in the fiscal authorities, statistics authorities and off-budget funds;
- Settlement account management;
- Internal financial control;
- the analysis and the optimization of the structure of allocation and utilization of the financial assets;
- accounting reestablishment.
- optimization of tax charge and payment.