Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
Ещё
 
Мне нравится
Резюме 7051144
16 января

Front Desk Manager, Assistant to Front Office Manager

По договоренности
не имеет значения
не имеет значения
29 лет (16 сентября 1987), мужской, высшее образование, не женат, детей нет
Москва, готов к переезду
Работал
Общий рабочий стаж — 7 лет и 4 месяца

ноябрь 2016 — н.в.
3 месяца

Front Office Supervisor

(Полная занятость)

Baltschug Kempinski Moscow, г. Москва.

Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.

июнь 2016 — октябрь 2016
5 месяцев

Front Office Supervisor

(Полная занятость)

Kempinski Hotel Moika 22, г. Санкт-Петербург.

Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.

август 2014 — май 2016
1 год и 10 месяцев

Guest Service Manager

(Полная занятость)

Corinthia St Petersburg, г. Санкт-Петербург.

Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.

август 2011 — май 2014
2 года и 10 месяцев

Service-Manager

(Полная занятость)

Sokotel, г. Санкт-Петербург.

Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.

июнь 2009 — май 2010
1 год

Customer Care Assistant

(Полная занятость)

Sokotel, г. Санкт-Петербург.

Check in/Check-out; working with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers.

июнь 2008 — июнь 2009
1 год и 1 месяц

Bell Boy

(Полная занятость)

Sokotel, г. Санкт-Петербург.

Basic tasks which are expected of a bell boy, meeting and assisting groups and individual guests. When possible, working with front desk colleagues to ensure that guests receive an efficient and welcoming arrival.

Ключевые навыки
- Good communication skills
- Outstanding responsibility
- Strong organizational skills
- Creative problem solving skills
- Able to work under pressure

Компьютерные навыки:
Advanced PC user (MS Office, Opera PMS)
Учился

по 2012

Санкт-Петербургский институт гостеприимства , г. Санкт-Петербург. Уровень образования: Высшее. Факультет: Management. Специальность: Financial Management. Форма обучения: Вечерняя.
Знает и умеет
Английский язык свободно владею
Водительские права категории B
Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
 
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
№ 7051144 обновлено 16 января, 23:36
Front Desk Manager, Assistant to Front Office Manager
По договоренности
Мужчина, 29 лет (16 сентября 1987)
Не женат, детей нет
Москва, готов к переезду
Опыт работы 7 лет и 4 месяца
Front Office Supervisor
3 месяца
ноябрь 2016  — н.в.
Baltschug Kempinski Moscow, Москва, полная занятость
Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.
Front Office Supervisor
5 месяцев
июнь   — октябрь 2016
Kempinski Hotel Moika 22, Санкт-Петербург, полная занятость
Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.
Guest Service Manager
1 год 10 месяцев
август 2014  — май 2016
Corinthia St Petersburg, Санкт-Петербург, полная занятость
Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.
Service-Manager
2 года 10 месяцев
август 2011  — май 2014
Sokotel, Санкт-Петербург, полная занятость
Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.
Customer Care Assistant
1 год
июнь 2009  — май 2010
Sokotel, Санкт-Петербург, полная занятость
Check in/Check-out; working with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers.
Bell Boy
1 год 1 месяц
июнь 2008  — июнь 2009
Sokotel, Санкт-Петербург, полная занятость
Basic tasks which are expected of a bell boy, meeting and assisting groups and individual guests. When possible, working with front desk colleagues to ensure that guests receive an efficient and welcoming arrival.
Высшее образование
2012
Санкт-Петербургский институт гостеприимства
Management
Вечерняя форма обучения
Financial Management
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (свободно владею).
Водительское удостоверение
Категория B
Профессиональные навыки
- Good communication skills
- Outstanding responsibility
- Strong organizational skills
- Creative problem solving skills
- Able to work under pressure

Компьютерные навыки:
Advanced PC user (MS Office, Opera PMS)