Резюме добавлено в папку «Входящие»
№ 7051144Обновлено 17 июня
В избранные

Front Desk Manager, Assistant to Front Office Manager, Guest Relations Manager

По договоренности
Муж., 29 лет (16 сентября 1987), высшее образование, не женат, детей нет
Москва , готов к переезду
Покупка контактной информации
Сразу после оплаты вы получите имя, эл.адрес и телефон соискателя и сможете пригласить его на собеседование
Купить за 500 Р Выбрать тариф (от 150 Р за резюме)
Возврат денег за покупку невозможен
Опыт работы 7 лет и 3 месяца
7 месяцев
июнь  — декабрь 2016
Front Office Supervisor
Kempinski Hotel Moika 22, Санкт-Петербург, полная занятость
Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.
1 год и 10 месяцев
август 2014 — май 2016
Guest Service Manager
Corinthia St Petersburg, Санкт-Петербург, полная занятость
Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.
2 года и 10 месяцев
август 2011 — май 2014
Service-Manager
Sokotel, Санкт-Петербург, полная занятость
Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.
1 год
июнь 2009 — май 2010
Customer Care Assistant
Sokotel, Санкт-Петербург, полная занятость
Check in/Check-out; working with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers.
1 год и 1 месяц
июнь 2008 — июнь 2009
Bell Boy
Sokotel, Санкт-Петербург, полная занятость
Basic tasks which are expected of a bell boy, meeting and assisting groups and individual guests. When possible, working with front desk colleagues to ensure that guests receive an efficient and welcoming arrival.
Высшее образование
2012
Санкт-Петербургский институт гостеприимства
Management
Вечерняя форма обучения
Financial Management
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (свободно владею).
Водительское удостоверение
Категория B
Профессиональные навыки
- Good communication skills
- Outstanding responsibility
- Strong organizational skills
- Creative problem solving skills
- Able to work under pressure

Компьютерные навыки:
Advanced PC user (MS Office, Opera PMS)
https://img.superjob.ru
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
Похожие резюме
Ассистент руководителя, персональный помощник руководителя
60 000 Р
Помощник руководителя, Проммонтаж
Ассистент руководителя, персональный помощник руководителя
Персональный ассистент руководителя
50 000 Р
Ведущий менеджер маркетинга и рекламы, ООО "Термоинтех"
Персональный ассистент руководителя
Персональный ассистент руководителя со знанием английского языка
100 000 Р
Менеджер по связям с общественностью, Tebodin
Персональный ассистент руководителя со знанием английского языка
115 резюме
Резюме № 7051144 в открытом доступе Последнее обновление 17 июня, 12:41

Резюме

Front Desk Manager, Assistant to Front Office Manager, Guest Relations Manager По договоренности
Дата рождения: 16 сентября 1987, 29 лет. Не женат, детей нет.
Москва, готов к переезду
06.2016—12.2016   7 месяцев
Front Office Supervisor
Kempinski Hotel Moika 22, г. Санкт-Петербург, полная занятость.
Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.
08.2014—05.2016   1 год 10 месяцев
Guest Service Manager
Corinthia St Petersburg, г. Санкт-Петербург, полная занятость.
Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.
08.2011—05.2014   2 года 10 месяцев
Service-Manager
Sokotel, г. Санкт-Петербург, полная занятость.
Coordinating the activities of the Front Desk with other main departments, such as housekeeping and reservation; check in/check-out; up-selling booked rooms to higher room categories; responding to guests' questions and complaints, when necessary; dealing with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers; check in/check-out for VIP-guests; cash collection.
06.2009—05.2010   1 год
Customer Care Assistant
Sokotel, г. Санкт-Петербург, полная занятость.
Check in/Check-out; working with guests' bills and cash/credit cards; room assignment; handling guests' documents, group documents and vouchers.
06.2008—06.2009   1 год 1 месяц
Bell Boy
Sokotel, г. Санкт-Петербург, полная занятость.
Basic tasks which are expected of a bell boy, meeting and assisting groups and individual guests. When possible, working with front desk colleagues to ensure that guests receive an efficient and welcoming arrival.
Высшее
2012
Санкт-Петербургский институт гостеприимства
Факультет: Management
Вечерняя форма обучения
Специальность: Financial Management
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (свободно владею).
Водительское удостоверение
B
Профессиональные навыки
- Good communication skills
- Outstanding responsibility
- Strong organizational skills
- Creative problem solving skills
- Able to work under pressure

Компьютерные навыки:
Advanced PC user (MS Office, Opera PMS)