Резюме добавлено в папку «Входящие»
№ 36449375Обновлено 17 мая
В избранные

Customer Care Manager

По договоренности
Жен., 38 лет (6 ноября 1978), высшее образование
Москва
Покупка контактной информации
Сразу после оплаты вы получите имя, эл.адрес и телефон соискателя и сможете пригласить его на собеседование
Купить за 500 Р Выбрать тариф (от 150 Р за резюме)
Возврат денег за покупку невозможен
Опыт работы 3 года и 4 месяца
3 года и 4 месяца
апрель 2014 — н.в.
Nissan rbu east
NISSAN RBU EAST - Automotive, Москва
Dealer Diagnosis & Action Planning:
• Prepare dealer visits by analyzing all dealer performances reports & compliance with CQ action planning;
• Share CQ dealer diagnosis with dealer principal & CQ responsible to agree on updated action planning;
• Provide best practices, propose dealer staff training & ensure relevant coaching on site;
• Support dealer CQ responsible into action planning management & implementation;
• Support Training Department with identification of dealer staff training needs, support Controlling of training participation;
• Check-list development together with external consultancies;
• Development of CQ Organization RBU: participate in cross departments meetings, participate in CQ training programs.
Высшее образование
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (разговорный).
Профессиональные навыки
Personal characteristics:
Honesty, carefulness, punctuality, dedication, sociability, willing to learn. Readiness to business-trips and overtime

Approach to a work:

 System approach;
 Deep insight into work;
 Quick decision-making
 Patience, optimism.
https://img.superjob.ru

Резюме размещено в отраслях:

Искусство, культура, развлечения
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
Резюме № 36449375 в открытом доступе Последнее обновление 17 мая, 13:26

Резюме

Customer Care Manager По договоренности
Дата рождения: 6 ноября 1978, 38 лет.
Москва
04.2014—н.в.   3 года 4 месяца
Nissan rbu east
NISSAN RBU EAST - Automotive, г. Москва.
Dealer Diagnosis & Action Planning:
• Prepare dealer visits by analyzing all dealer performances reports & compliance with CQ action planning;
• Share CQ dealer diagnosis with dealer principal & CQ responsible to agree on updated action planning;
• Provide best practices, propose dealer staff training & ensure relevant coaching on site;
• Support dealer CQ responsible into action planning management & implementation;
• Support Training Department with identification of dealer staff training needs, support Controlling of training participation;
• Check-list development together with external consultancies;
• Development of CQ Organization RBU: participate in cross departments meetings, participate in CQ training programs.
Высшее
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (разговорный).
Профессиональные навыки
Personal characteristics:
Honesty, carefulness, punctuality, dedication, sociability, willing to learn. Readiness to business-trips and overtime

Approach to a work:

 System approach;
 Deep insight into work;
 Quick decision-making
 Patience, optimism.