Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
Ещё
 
Мне нравится
Резюме 36449375
31 января

Customer Care Manager

По договоренности
не имеет значения
не имеет значения
38 лет (6 ноября 1978), женский, высшее образование
Москва
Работала
Общий рабочий стаж — 2 года и 11 месяцев

апрель 2014 — н.в.
2 года и 11 месяцев

Nissan rbu east

NISSAN RBU EAST - Automotive, г. Москва.

Dealer Diagnosis & Action Planning:
• Prepare dealer visits by analyzing all dealer performances reports & compliance with CQ action planning;
• Share CQ dealer diagnosis with dealer principal & CQ responsible to agree on updated action planning;
• Provide best practices, propose dealer staff training & ensure relevant coaching on site;
• Support dealer CQ responsible into action planning management & implementation;
• Support Training Department with identification of dealer staff training needs, support Controlling of training participation;
• Check-list development together with external consultancies;
• Development of CQ Organization RBU: participate in cross departments meetings, participate in CQ training programs.

Ключевые навыки
Personal characteristics:
Honesty, carefulness, punctuality, dedication, sociability, willing to learn. Readiness to business-trips and overtime

Approach to a work:

 System approach;
 Deep insight into work;
 Quick decision-making
 Patience, optimism.
Училась

Уровень образования: Высшее.
Знает и умеет
Английский язык разговорный
Пригласить
Отклонить
Рассмотреть позже
Отправить письмо
 

Резюме размещено в отраслях:

{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
№ 36449375 обновлено 31 января, 15:44
Customer Care Manager
По договоренности
Женщина, 38 лет (6 ноября 1978)
Москва
Опыт работы 2 года и 11 месяцев
Nissan rbu east
2 года 11 месяцев
апрель 2014  — н.в.
NISSAN RBU EAST - Automotive, Москва
Dealer Diagnosis & Action Planning:
• Prepare dealer visits by analyzing all dealer performances reports & compliance with CQ action planning;
• Share CQ dealer diagnosis with dealer principal & CQ responsible to agree on updated action planning;
• Provide best practices, propose dealer staff training & ensure relevant coaching on site;
• Support dealer CQ responsible into action planning management & implementation;
• Support Training Department with identification of dealer staff training needs, support Controlling of training participation;
• Check-list development together with external consultancies;
• Development of CQ Organization RBU: participate in cross departments meetings, participate in CQ training programs.
Высшее образование
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (разговорный).
Профессиональные навыки
Personal characteristics:
Honesty, carefulness, punctuality, dedication, sociability, willing to learn. Readiness to business-trips and overtime

Approach to a work:

 System approach;
 Deep insight into work;
 Quick decision-making
 Patience, optimism.