Резюме добавлено в папку «Входящие»
№ 33795967Обновлено 8 февраля
В избранные

Business Assistant

По договоренности, полный рабочий день, на территории работодателя
Жен., 26 лет (21 сентября 1990), высшее образование, замужем, детей нет
Москва, Юзао, готова к переезду
Гражданство: Россия
Покупка контактной информации
Сразу после оплаты вы получите имя, эл.адрес и телефон соискателя и сможете пригласить его на собеседование
Купить за 500 Р Выбрать тариф (от 150 Р за резюме)
Возврат денег за покупку невозможен
Опыт работы 5 лет и 2 месяца
2 года и 5 месяцев
апрель 2014 — август 2016
Personal assistant
Rusfinance bank, Москва, полная занятость
Communication with employees/external contacts by fax/phone and mail, distribution/collect mail, administration circulation of information.
Setting up and maintaining filing system
Setting up and maintaining diary appointments
Organization and coordination of business trips
Providing basic interpreting/translation service
Produce of own correspondence, PC generated reports, minutes, etc.
Responsibility for all guest related services
Contacts with other departments to support the internal projects and initiatives, requiring extensive horizontal co-operation
Help in event organization (Team buildings, Conferences, Round tables)
Creation of presentations, charts & diagrams
10 bank's main competitors market research and anaysis
Active participation in organizing Team buildings, Conferences and Round tables
Internal projects and initiatives support in all departments
Administering information circulation and communication both inner and external
9 месяцев
август 2013 — апрель 2014
Executive assistant
E&Y, Москва, полная занятость
Assisting to company Partners & Managers (14 people) in all administrative matters
Translating
Managing internal accounting, client invoicing and debt control
Managing Partner’s personal calendar
Preparation and collection of documents for tender
Arranging business trips (hotels, tickets, taxis), meetings (internal and external), and other events
Working with Lotus Notes (registration of bills, contracts, clients; data update)
1 год и 2 месяца
июль 2012 — август 2013
Coordinator
PepsiCo Holdings, Москва, полная занятость
Full administrative and travel support to 4 Regional Sales Directors (management of personal calendars, coordination of meetings, organizing business trips: transfers, hotels, tickets)
Organization and management of corporate events (team buildings & conferences, up to 800 participants, Moscow and regions)
Creation of POs in SAP (procurement)
Translation and creation of presentations in Power Point (HR organization, sales strategy charts) Creation of analytical reports (regional sales)
Consecutive interpretation at the meetings
Coordination of sales department everyday work
Developing an efficient communication network with functions key to the fulfillment of sales plan
Managing promo calendar for NKA
Market research for competitors' promo activities
Visa and migration support to foreign colleagues as well as to Russian ones
1 год и 1 месяц
июль 2011 — июль 2012
Secretary
Awara Group, Москва, полная занятость
Accepting and distributing calls
Research work on top managers, famous public figures, senior level civil servants
Registration of incoming and outgoing documents
Coordination of work of couriers and postal services
Arranging business trips (organizing complex business trips (Europe, the USA)
Ordering stationery and office supplies
Managing Manager’s personal calendar and business correspondence
Managing staff records
Bills registration
Interaction with key suppliers
Collecting and analyzing data on social and economic performance (to prepare reports, presentations)
Visa and migration support
Высшее образование
2016
Московская международная высшая школа бизнеса "МИРБИС"
MBA Marketing
Маркетолог
2012
Московский государственный университет им. М.В.Ломоносова
Иностранных языков и регионоведения
Дневная/Очная форма обучения
Переводчик двух иностранных языков
Курсы
2013
E&Y
Excel 2013
Москва
2013
E&Y
Power Point 2010
Москва
2011
Julius Maximilians Universitaet
Переводчик юридического английского и немецкого языка
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (свободно владею), немецкий (разговорный).
Водительское удостоверение
Категория B
https://img.superjob.ru
{% dialog.title %} {% dialog.price %} 
Вакансия появится на первых страницах поиска сразу после оплаты.
Бесплатные обновления сохранятся в полном объеме, сроки размещения вакансии не изменятся.
Сразу после оплаты вам будут доступны: имя, электронная почта, телефон и другие контакты
Пожалуйста, обратите внимание: возврат денег за обновление вакансии невозможен.
Возврат денег за покупку невозможен
Внимание: возврат денег за апгрейд до турбовакансии невозможен.
Апгрейд до турбовакансии осуществляется согласно
правилам размещения вакансии.
Хочешь машину
как у соседа?
Узнай, где он работает
с помощью SuperJob!
Подробнее
Похожие резюме
Business Assistant
100 000 Р
Business Assistant, Lukoil Overseas
Резюме № 33795967 в открытом доступе Последнее обновление 8 февраля, 11:51

Резюме

Business Assistant По договоренности
Работа на территории работодателя, полный рабочий день.
Дата рождения: 21 сентября 1990, 26 лет. Замужем, детей нет, гражданство Россия.
Москва, Юзао, готова к переезду
04.2014—08.2016   2 года 5 месяцев
Personal assistant
Rusfinance bank, г. Москва, полная занятость.
Communication with employees/external contacts by fax/phone and mail, distribution/collect mail, administration circulation of information.
Setting up and maintaining filing system
Setting up and maintaining diary appointments
Organization and coordination of business trips
Providing basic interpreting/translation service
Produce of own correspondence, PC generated reports, minutes, etc.
Responsibility for all guest related services
Contacts with other departments to support the internal projects and initiatives, requiring extensive horizontal co-operation
Help in event organization (Team buildings, Conferences, Round tables)
Creation of presentations, charts & diagrams
10 bank's main competitors market research and anaysis
Active participation in organizing Team buildings, Conferences and Round tables
Internal projects and initiatives support in all departments
Administering information circulation and communication both inner and external
08.2013—04.2014   9 месяцев
Executive assistant
E&Y, г. Москва, полная занятость.
Assisting to company Partners & Managers (14 people) in all administrative matters
Translating
Managing internal accounting, client invoicing and debt control
Managing Partner’s personal calendar
Preparation and collection of documents for tender
Arranging business trips (hotels, tickets, taxis), meetings (internal and external), and other events
Working with Lotus Notes (registration of bills, contracts, clients; data update)
07.2012—08.2013   1 год 2 месяца
Coordinator
PepsiCo Holdings, г. Москва, полная занятость.
Full administrative and travel support to 4 Regional Sales Directors (management of personal calendars, coordination of meetings, organizing business trips: transfers, hotels, tickets)
Organization and management of corporate events (team buildings & conferences, up to 800 participants, Moscow and regions)
Creation of POs in SAP (procurement)
Translation and creation of presentations in Power Point (HR organization, sales strategy charts) Creation of analytical reports (regional sales)
Consecutive interpretation at the meetings
Coordination of sales department everyday work
Developing an efficient communication network with functions key to the fulfillment of sales plan
Managing promo calendar for NKA
Market research for competitors' promo activities
Visa and migration support to foreign colleagues as well as to Russian ones
07.2011—07.2012   1 год 1 месяц
Secretary
Awara Group, г. Москва, полная занятость.
Accepting and distributing calls
Research work on top managers, famous public figures, senior level civil servants
Registration of incoming and outgoing documents
Coordination of work of couriers and postal services
Arranging business trips (organizing complex business trips (Europe, the USA)
Ordering stationery and office supplies
Managing Manager’s personal calendar and business correspondence
Managing staff records
Bills registration
Interaction with key suppliers
Collecting and analyzing data on social and economic performance (to prepare reports, presentations)
Visa and migration support
Высшее
2016
Московская международная высшая школа бизнеса "МИРБИС"
Факультет: MBA Marketing
Специальность: Маркетолог
Высшее
2012
Московский государственный университет им. М.В.Ломоносова
Факультет: Иностранных языков и регионоведения
Дневная/Очная форма обучения
Специальность: Переводчик двух иностранных языков
Курсы и тренинги
2013
E&Y
Excel 2013
Москва
2013
E&Y
Power Point 2010
Москва
2011
Julius Maximilians Universitaet
Переводчик юридического английского и немецкого языка
Навыки и умения
Иностранные языки
Английский (свободно владею),
немецкий (разговорный).
Водительское удостоверение
B